עורך דין לענייני משפחה לכל שלב בחיי המשפחה

0
497
קרדיט: freepik.com

לא סתם הוקדש חלק שלם בכלל הדינים והחוקים לנושא המשפחה. לא סתם גם יש עורכי דין המתמחים בתחום זה. דיני משפחה הוא נושא סבוך כבר מעצם העניין שבכל הקשור לענייני משפחה יש שתי סמכויות רשמיות שעוסקות בכך: בתי הדין הרבניים ובתי הדין לענייני משפחה. אמנם במדינה הנושא הדתי והאזרחי מחוברים וקשורים בכל המישורים אך הדבר בולט במיוחד בכל הנוגע לענייני משפחה. בנוסף, בענייני משפחה מעורב הכי הרבה רגש וזהו תחום בו קשה לאנשים להיות ענייניים וקרים, בין אם בשל רגשות חיוביים כמו בתחילת קשר ובין אם רגשות שליליים כשרוצים לפרק את החבילה. עו"ד מאיה רוטנברג היא עורכת דין מנוסה ומקצועית המתמחה בענייני משפחה ומכירה היטב את החוקים בתחום לצד הרגישות הרבה של העניין.

לגשת באהבה גם לכתיבת הסכמים

אם בעבר רק זוגות בעלי הון ורכוש רבים במיוחד ההעדיפו להסדיר את עניין חלוקת הרכוש במקרה ויהיה פירוק של הקשר, היום גם זוגות ממעמד הביניים, אפילו כאלה שעדיין לא צברו רכוש רב מעדיפים לעשות זאת. המציאות מראה שכתיבת הסכם ממון עוד בטרם הנישואין מקלה מאוד במקרה והזוג יבחר להתגרש. כאשר מדובר במשפחה עם ילדים ישנם עניינים רבים להסדיר ולקבוע בכל הקשור להתנהלות איתם: משמורת, מזונות וכו'. הסכם מבעוד מועד לפחות לגבי הרכוש שנצבר עד לאותו רגע בו הזוג עומד להינשא יחסוך חלק מן הנושאים שיש להסדיר אם מתגרשים. כך יהיה ניתן להתמקד בנושא הילדים אשר קריטי לעשות אותו נכון לטובת כולם.

שינויים גם לאחר הגעה להסכם

גם אם תהליך הגירושין הסתיים ויצאתם עם הסכם שמקובל על כל הצדדים, עדיין יתכן שעורך דין לענייני משפחה יהיה רלוונטי עבורכם גם בהמשך. אחד המצבים בהם עולה שוב הצורך בעורך דין לענייני משפחה בנושא הגירושין גם לאחר סיומם הוא הפחתת מזונות. גובה מזונות נקבע במסגרת הליך הגירושין כשהסטטוס של כל אחד מבני הזוג לשעבר הוא גרוש טרי. לרוב יוצאים בני הזוג שהתגרשו לדרך חדשה ואף במקרים רבים מקימים משפחה. אחד המצבים בהם יעלה האב את הבקשה להפחתת מזונות הוא כאשר הקים משפחה נוספת בה יותר מילד אחד. מצב אחר הוא כאשר גובה ההשתכרות של האב ירד באופן משמעותי והוא אינו מסוגל להמשיך עם סכום המזונות שנקבע בהתחלה. עו"ד מאיה רוטנברג מכירה היטב את השינויים שצצים גם לאחר הגירושין  ובעלת ניסיון גם בניהול תיקים העוסקים בנושא זה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here