נושאים שונים שאפשר לקבל בנוגע להם סיוע משפטי של דיני משפחה

עורך דין אפוטרופוס
קרדיט - canva

מה עושים כשאדם קרוב אלינו כבר לא יכול לקבל החלטות באופן עצמאי

במקרים בהם אדם כבר לא יכול להיות אחראי על עצמו, עשויים למנות לו אפוטרופוס לפי החוק. אותו אפוטרופוס יכול להיות אחראי על אדם, גוף או על רכוש. אותו אפוטרופוס ימונה על ידי בית המשפט ונמצא תחת פיקוחה של יחידת האפוטרופוס הכללי במשרד המשפטים. אם הוא אחראי על ילד, ההורים שלו יהיו המועמדים הטבעיים לאפוטרופסות ובהיעדרם ימונה אדם אחר, קרוב משפחה או אחר שימצא מתאים. אותו הדבר נכון לגבי קשישים, כאשר ילדיהם יהיו אחראים עליהם במצב בו הם כבר אינם כשירים להיות אחראים על עצמם. עורך דין אפוטרופוס הוא איש המקצוע המתאים שיוכל לסייע לכם בכל הקשור לנושא.

מי יכול לעזור לנו מבחינה משפטית במקרה שצריך סיוע עקב משבר של המשפחה

נישואים, גירושים, צוואות וכו' הן כולן סוגיות משפטיות שנמצאות תחת הענף המשפטי של דיני המשפחה. הענף המשפטי הזה כולל בתוכו את כל הסוגיות שיכולות להעסיק את המשפחה שלכן, בדרך כלל ברגעים הפחות נעימים של החיים, שמגיעים בעבורנו בזמן משבר כמו מוות של קרוב משפחה או פירוק התא המשפחתי. לשם כך מומלץ להסתייע בעורך דין דיני משפחה בראשון לציון או בכל מקום אחר בארץ לפי מקום מגוריכם.

התגרשנו ויש ויכוח על תשלום המזונות

בזמן הליך הגירושין מוטל על בני הזוג שמתגרשים להסדיר מבחינה משפטית מספר נושאים מאוד חשובים. בין היתר מדובר על הסדרי המשמורת על הילדים, על חלוקת הרכוש וכן על תשלומי מזונות. דמי המזונות האלו יקבעו לפי כושר ההשתכרות של בני הזוג, נכסיהם וגורמים נוספים שיילקחו בחשבון. במקרה של אי עמידה בתשלומי דמי המזונות לפי מה שנקבע במהלך הגירושין, עשויות להיות לכך השלכות רבות. למשל, גבר שלא ישלם לאשתו לשעבר מזונות לפי מה שנקבע, עשוי למצוא עצמו עומד בפני הליכי הוצאה לפועל בהמשך הדרך. לכן, מומלץ לפנות לסיוע מעורך דין הוצאה לפועל מזונות וכו'. משרד עורכי דין בן דוד ושימונוב הוא הכתובת שלכם בכל הנוגע לדיני המשפחה. המשרד הינו מהמובילים בתחום ומתמחה בדיני הגירושין והמעמד האישי ובכל הנושאים הנלווים אשר כלולים בתחומים אלו. את המשרד מובילים עורך דין אביחי בן דוד ועורך דין ארתור שימונוב, שניהם ותיקים ובעלי ניסיון והצלחה רבה בסיוע משפטי בתחומי דיני המשפחה השונים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here