משמורת ילדים בגירושין

0
741
Credit: Pixabay.com

משמורת על הילדים במצבים בהם ההורים צריכים לעבור הליך של גירושים, הוא דבר כאוב ביותר שאין מנוס מפניו בשעת הצורך. כולם מבינים שטובתו של הילד במקרים בהם ההורים אינם יכולים לגור יותר יחד קודמת לכל, ויש לקחת בחשבון את כל המרכיבים והשקלולים על מנת לדאוג שלילד תהיה את המסגרת הכי טובה שיכולה להיות שתתאים לו וכמובן תהיה לרצון הוריו ולרווחתם. גם לילד חשובה ההתראות עם ההורה ולא פחות חשוב מכך להורה חשובה ההתראות עם הילד, אך יש מקרים בהם צריך לקבל החלטה כואבת ואמיצה בנושא ההגבלות על ההתראות והשהייה עם הילד. אצל עורך הדין דויד יוסף תקבלו הדרכה וליווי צמוד בכל הנוגע להגשת תביעת משמורת משותפת או מלאה במצב של גירושין על הצד הטוב ביותר.

מה אתם צריכים לדעת על משמורת ילדים

  • במקרים בהם שני ההורים מבקשים להיפרד בהסכמה מלאה, הם חייבים להסכים ביניהם בנוגע לתנאים של המשמורת, הטיפול, הגידול וההחזקה של הילדים בצורה הכי בריאה ומיטיבה להם.
  • בין הנושאים שידונו, יעלו נושאים כמו קביעת ערך המזונות שישולמו, זמני ביקור אחד ההורים או חלוקת זמני המשמרות המשותפות ועוד.
  • תחום זה נמצא תחת ההסמכה וההשגחה של בית משפט לענייני משפחה.
  • כל מקרה נבחן בדקדוק רב לגופו, וכל הגורמים נלקחים בחשבון כאשר טובתו של הילד היא הגבוהה ביותר.
  • במידה וההורים לא מגיעים להסכמה בנוגע לתנאים ולאופן חלוקת המשמורת או צורת חלוקת תשלום כספי המזונות, בית המשפט יהיה חייב לדון ולפסוק בצורה חותכת בנושא על פי הכללים והתקנות המעוגנות בחוק.
  • לרוב ילדים עד גיל 6 יהיו יותר תחת השגחת האם, וזאת בשל הנחת המוצא כי לאם יש יותר פניות ונטייה לשמירה וגידול ילדים בצורה טובה יותר. כמו כן לילדים קטנים יש נטייה טבעית יותר להיות בסביבת האם, כך שלמרות שזה נראה מוטה לטובתה, הרי שמדובר בטובתו הנפשית והרגשית של האם.

שומרים על הילדים

אנחנו במשרד עו"ד דויד יוסף נעשה הכל על מנת ליישר את ההדורים ולתת ללקוחות שלנו את מלוא תשומת הלב והמקצועיות שלנו. המשרד שלנו כבר העניק שירות משפטי וליווי צמוד באלפי תיקים של לקוחות מרוצים שעברו תהליכים לא פשוטים אל מול ערכאות ובתי משפט. אנחנו נלווה אתכם בכל הנוגע להשגת משמורת ילדים על הצד הטוב ביותר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here