עורך דין גירושין – לפתרון כל השאלות וליווי בתהליך

0
1419
עורך דין גירושין – לפתרון כל השאלות וליווי בתהליך
מקור pixabay

הליך הגירושין הוא הליך לא הכי נעים ועשוי אף להיות תהליך קשה לשני הצדדים. אם יש ילדים המעורבים בסיפור הוא עשוי להיות הליך מסובך ולא נעים עוד יותר, גם עבורכם וגם עבור הילדים. על כן חשוב להתייעץ ולשכור את שירותיו של עורך דין גירושין מקצועי ומנוסה שילווה אתכם בתהליך. לאורך ההליך ייתכן ויעלו לכם שאלות רבות כמו למשל: מה מגיע לי? למה אנו מתגרשים בכלל? איך מתחילים בתהליך? כמה זמן זה לוקח? מה יהיה עם הילדים? וכו'. על כל אלה ועוד יענה לך עורך דין המתמחה בתחום זה.

אסטרטגיה משפטית ונקיטת הליכים:

אנו ממליצים להתייעץ עם עורך דין גירושין עוד לפני שאתם מתחילים את הליך הגירושין אולם אם אין ברירה והוגשה כבר הבקשה הרי שכדאי להיוועץ עם עו"ד בהקדם האפשרי. גם אם אתם חוששים שבני הזוג שלכם רוצים להתגרש ועומדים להתחיל הליכי גירושין וחוששים מהליך לא נעים וארוך כדאי להיוועץ עם עו\"ד בדחיפות. כמובן שמדובר בכל מקרה בתהליך מסועף עם חוקים ותתי חוקים רבים הקשורים בתחום, בחלוקת הרכוש, במשמורת על הילדים ובנושאים שונים שיעלו לדיון במהלך ההליך. חשוב לא רק לדעת אילו קלפים נוטים לטובתכם אלא איך לשחק אתם בצורה הטובה ביותר.

בין הנושאים השונים המטופלים בענייני גירושין ומשפחה:

  • משמורת על הילדים – אם יש ילדים המעורבים בנושא זה יכול להיות דבר לא נעים. הילדים בוודאי לא ירצו להיפתר מאחד מההורים שלהם (אלא אם כן מדובר בהורה מכה וכזה שהילדים רוצים להתרחק ממנו) אולם במקרה רגיל שההורים פשוט לא מסתדרים ומפרידים כוחות יש לסדר את עניין המשמורת על הילדים, תדירות הביקורים ועוד.
  • חלוקת רכוש – נושא מרכזי נוסף שיהיה על הפרק הוא כמובן חלוקת הרכוש. אם יש בית משותף, רכב, רהיטים, מכשירי חשמל, תכשיטים ועוד. כל אלו ועוד עשויים להיות שווים הרבה כסף וייתכן ועברתם קילומטראז' רב בחיים כדי לצבור את הנכסים הללו.
  • עריכת הסכמים: הסכם גירושין, הסכם ממון ועוד.
  • תביעת מזונות.
  • הגדלה/הפחתה של מזונות.
  • מינוי אפוטרופוס.
  • גישור נישואין.
  • ועוד..

החשיבות של עורך דין גירושין בהליך:

כפי שאמרנו מדובר בתחום מורכב ומסועף ולכן חשוב מאוד להיעזר בעו"ד מקצועי ומנוסה בתחום. בלעדיו ככל הנראה לא צריך לעבור את ההליך בשלום ועורך הדין של הצד השני ישאיר אתכם כמעט בלא כלום. לעתים שני הצדדים יכולים להיות מיוצגים גם על ידי אותו עורך דין ולהגיע לפשרה וגישור הממהרים את ההליך ומחלקים את הרכוש באופן צודק שמתחשב בשני הצדדים וזו הדרך האידיאלית והרגועה יותר להליך הגירושין.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here