למה צריך לדאוג לפני שחותמים על הסכם גירושין?

0
2004
למה צריך לדאוג לפני שחותמים על הסכם גירושין?

למרות התקוות הגדולות והאהבה שהייתה שם כשעמדתם מתחת לחופה, הפרק הזה בחייכם מתקרב לסיום ואתם רוצים לסגור אותו עם הסכם מסודר שמגן על הזכויות שלכם בצורה הטובה ביותר. אז לפני שאתם ממשיכים הלאה וקובעים להיפגש ברבנות, יש כמה נושאים שכדאי לכלול בהסכם שלכם כדי להבטיח הגנה טובה יותר על הזכויות שלכם.

החשוב מכל: משמורת על הילדים

הנושא המהותי בהליך הגירושין הוא ללא ספק נושא הילדים. לצד הרצון להגן עליהם מפני האתגרים הרגשיים והקשיים הנלווים לשינוי הגדול שעל הפרק, אתם רוצים לקבוע באופן ברור את הסדרי המשמורת והראייה (זמני שהות) של הצדדים. ליווי משפטי בדרך הזו יאפשר לכם לקבוע הסדרי משמורת ילדים למען רווחתם ושלומם של הילדים. בעזרתה המקצועית של עו"ד הילה וינטרוב תוכלו לנהל את התהליך כולו בצורה טובה ומדויקת הרבה יותר.

איך נקבעים דמי המזונות?

עוד לפני שנבחן את האופן שבו יחולק הרכוש של בני הזוג, חשוב לנו להגדיר את דמי המזונות ההכרחיים לטובת גידול הילדים. לקביעת הסכום החודשי הקבוע נלקחים בחשבון מספר נושאים מרכזיים, בהם צרכי הילדים ורמת החיים שלהם, רמת ההכנסה של האב והאם ומצבם הכלכלי מכל מקור הכנסה, זאת לצד שאלת המשמורת. עורך דין גירושין במרכז ילווה אתכם לאורך המסע הזה כדי להבטיח דמי מזונות הוגנים שיספקו את צרכיהם המרכזיים של הילדים.

הקרב מתחיל? חלוקת הרכוש

אם יש נושא שמעורר חיכוכים ומלחמות, זהו בוודאי נושא הרכוש המשותף. סביר להניח שלאורך השנים צברתם יחד כמה נכסים, לרבות דירה, רכב, ריהוט, חשבון בנק וגם תוכניות חיסכון או אפיקי השקעה שונים. אם יש הסכם ממון בין בני זוג הוא בהחלט יכול להקל בשלב הזה, אבל גם בלעדיו ניתן לגשר על הפערים ולהגיע להסכמות, בין אם באמצעות חלוקה שוויונית של הרכוש ובין אם במסגרת הליך גישור או משא ומתן לקראת חתימה על הסכם שיהיה מקובל על שני הצדדים.

המפתח המרכזי להצלחה

אם החלטתם לפרק את התא המשפחתי ולפצל כוחות, זוהי ללא ספק החלטה קשה שמחייבת היערכות רבה. עם זאת, עורך דין דיני משפחה המנוסה בהליכי גירושין הוא זה שיעזור לכם לסלול את הדרך אל נקודת הסיום ואל הסכם גירושין שיעניק לכם ראש שקט ביום שאחרי. עו"ד הילה וינטרוב תסייע לכם בכל צעד בדרך המורכבת והרגישה כל כך, ואתם מוזמנים ליצור קשר כבר עכשיו בטלפון 077-9968860.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here