אל תעשו את זה לבד: למה אתם חייבים עורך דין?

0
1176
אל תעשו את זה לבד: למה אתם חייבים עורך דין?

לפעמים נדמה לנו שאנחנו יכולים לעשות הכל לבד. עם הרבה רצון טוב נוכל להגיע להבנות ולסיים את חיי הנישואין בלי קרבות גדולים, ועם התאונה שאליה נקלענו אנחנו יכולים להתמודד ללא כל ליווי מקצועי. הבעיה היא שהמציאות הרבה יותר מורכבת, ורק ייצוג משפטי הולם יאפשר לכם להימנע מטעויות גדולות ויקרות במיוחד. שלוש דוגמאות מצוינות למצבים שבהם עורך הדין הוא זה שיעזור לכם לעשות את זה נכון.

רוצים להתגרש? תכננו את הצעדים שלכם

למרות שהאמנתם שבמקרה שלכם זה לנצח, האמת היא שזוגות רבים מוצאים את עצמם מחלקים רכוש למרות שהבטיחו זה לזו שיאהבו לעולמי עד תחת החופה, ובנוכחות 300 עדים. בהחלט ייתכן שבמקרה שלכם אפשר יהיה למנוע קרבות מכוערים, ולא כל הליך גירושין הופך בהכרח לקרב של ממש. מצד שני, אם אתם רוצים להגן על מה שמגיע לכם רצוי להיעזר בשירותיו של עו"ד גירושין. הוא מכיר את החוקים ואת הזכויות שלכם, וזו דרך טובה לסיים את הפרק הזה בחייכם בצורה טובה וחלקה הרבה יותר. תוכלו לקבל ליווי וייצוג של משרד יוסף אמר ואבי אוחנה, ולצמצם את הטעויות שלכם למינימום האפשרי.

מתכננים להתחתן? הגנו על עצמכם מראש

ישנה נטייה להאמין כי הסכמי ממון הם ההיפך הגמור מ"רומנטיקה" אבל האמת היא שזה פשוט לא נכון. בעידן שבו שיעור הגירושין רק עולה, ובוודאי בעידן שבו שני הצדדים מגיעים אל הקשר עם נכסים ורכוש משלהם, כולנו רוצים להגן על מה ששייך לנו – בתקווה שלעולם לא נצטרך לשלוף את הסכם הממון ולהשתמש בו. עורכי דין לענייני משפחה יעזרו לכם לנסח הסכם מהסוג הזה, ולעשות את זה בצורה מכובדת ונקייה תוך שאתם מגנים על האינטרסים האישיים שלכם. זה לא אומר שאתם אוהבים פחות, זה רק אומר שאתם רוצים להגדיר מראש מה יקרה אם חלילה הקשר יסתיים, ולמנוע את הקרבות הקשים שעלולים להתעורר.

תאונת דרכים? נהלו את התביעה נכון

בין אם אתם אחראיים לתאונה ובין אם אתם קורבן בסיטואציה לא פשוטה, חשוב להיעזר באיש מקצוע מיומן ומנוסה. עורך דין דיני נזיקין יסייע לכם להתמודד עם נזקים שנגרמו לכם, בין אם גופניים ובין אם רכושיים. כך תוכלו להתמודד עם המצב באופן יעיל יותר, למזער נזקים ולשפר את הסיכויים שלכם. משרד עורכי הדין יוסף אמר & אבי אוחנה יהיה שם גם ברגעים אלה, כדי שתוכלו להגיע ערוכים ומוכנים לכל תרחיש. אתם מוזמנים ליצרו קשר כבר עכשיו בטלפון: 050-3305050.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here