גישור גירושין – יש עם מי לסגור עניין

0
1270
גישור גירושין – יש עם מי לסגור עניין

מעבר להשפעה הרגשית הכרוכה בגירושין, הגירושין יוצרים גם מצב חדש ולא אחת מעמד משפטי חדש המחייב טיפול של עו"ד לגישור גירושין. אם אתם נקלעים למצב משברי ביחסים הזוגיים, מומלץ להידרש גם ואולי בעיקר להיבט המשפטי של פירוק הנישואין ולהשלכות העלולות לנבוע ממנו. גם כאשר גירושין נעשים בהסכמה הדדית וברוח טובה, מתוך הבנה כי זה צעד מתבקש, נכון ונבון, ולא אחת הכרחי בנסיבות קיימות, ישנה חשיבות לטיפול מושכל ועניני במגוון הסוגיות הקשורות בסיום הנישואין.

עו"ד יטפל במכלול ההיבטים הקשורים לגירושין כגון: מזונות, משמורת, אופן חלוקת הרכוש, התחייבות להימנעות מהגשת תביעות הדדיות ועוד. עצם הנכונות של בני הזוג לפנות באופן משותף אל עורך דין לענייני גירושין מגבירה באופן משמעותי את הסיכוי ליצור אווירה, שבה ניתן יהיה ליישר הדורים, ליישב מחלוקות ואם וכאשר הם מצויים בעיצומו של סכסוך – לפתור אותו באופן מכובד מבלי להיקלע לסחרחורת משפטית.

גישור – מבחן הסבירות

לא מעט זוגות הנקלעים למצבים משבריים רוצים להתגרש במהירות האפשרית. פעמים רבות הגירושין נעשים מתוך סערת רגשות, כאשר לא ניתנת הדעת על מכלול ההיבטים הקשורים בסיום הקשר.עורך הדין המקצועי והמנוסה משקף לבני הזוג את מבחן הסבירות, מאחר שאם מי מהם תובע תביעה שאין לה היתכנות משפטית, ממילא התביעה לא תחזיק מים ותידחה על הסף, כך שרצוי להימנע מהגשתה מבעוד מועד. עורך הדין ינחה את בני הזוג המתגרשים לשמור על איזון ראוי ואפשרי בין טובתם ובין טובת ילדיהם.

הסיוע שעשוי להגיש עו"ד חשוב ומשמעותי. היכרותו את החוק ואת האופן שבו ניתן להגיע להבנות ולהסכמות, היכולת להנחות את בני הזוג למצות הליך של גישור ופישור לפני ההיקלעות בעל כורחם למאבקים משפטיים ממושכים ומתישים, לא תסולא בפז. אתם מוזמנים לפנות אל עו"ד גישור גירושין לקבלת מידע, ייעוץ והצעת מחיר לטיפול מקצועי מיטבי במצב שבו גירושין נראים ונתפסים כמצב בלתי נמנע ואולי גם בלתי הפיך.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here