פירוק מערכת יחסים – בצורה מכובדת לטובת הילדים

0
1520
מקור pixabay

בעולם שבו יש יותר ויותר זוגות אשר בוחרים לסיים את מערכת היחסים שלהם, יש להשקיע יותר מחשבה על ניהול נכון של הליך  הגירושין. זו לא משימה פשוטה, במיוחד כאשר הצדדים מלאי אמוציות ורגשות, ובשיוק בשל כך, יש לפנות לעזרת משרד עורכי הדין של איילת בן גור כהן, לקבלת ייעוץ מקצועי אמין ומיומן.

אפשר לסיים חיים משותפים בשלום

גם אם החיים המשותפים שלכם לא היו קלים, והאתגרים והקשיים הגיעו לשיאם, זה לא אומר שאתם צריכים להיפרד ברגשות שליליים העלולים לפגוע בילדיכם תוך כדי כך. לפעמים דווקא בתוך סערת הרגשות, אפשר למצוא עורך דין גירושין מומלץ, שיעזור לכם "להנמיך את גובה הלהבות" ולקחת החלטות המבוססות על היגיון מושכל ועל טובתם של כל בני המשפחה שלכם. נכון, המשמעות היא שלעתים צריכים לוותר על האגו, על הכעס ועל ה"צורך" בנקמה, ולהגיע יחד להחלטות, אבל בצורה כזו אתם יכולים ליצור הרגלי חיים טובים הרבה יותר, ולייצר עתיד ואיכות חיים טובים הרבה יותר, לילדים היקרים שלכם.

חשבו על העתיד – כבר בהווה

יש יותר ויותר זוגות שבוחרים להימנע ממצב של ויכוחים עתידיים בלתי פוסקים, עוד לפני מעמד החופה עצמו. על ידי הפנייה לעזרתו של עורך דין הסכם ממון, אפשר לעגן את כל הדרישות של שני בני הזוג, במסמך מחייב, אותו תוכלו להכניס למגרה ולהוציאו רק במידה ותחליטו לפרק את מערכת היחסים בעתיד לבוא. הסכמות אלו, יקלו עד מאוד על תהליך הגירושין ויאפשרו לכם לזכור מה הם הערכים שהכניסו אתכם מלכתחילה למערכת היחסים הזו.

 

הידע והניסיון המקצועי ת, בכל מה שקשור בעבודה על תיקי גירושין ודיני משפחה, הוא כלי רב עוצמה בתהליך הפירוק של מערכות היחסים המשפחתיות. ולכן, ישראלים רבים בוחרים לפנות לעזרת הצוות המקצועי של משרד עורכי הדין איילת בן גור כהן, על מנת לקבל את הליווי הדרוש, בתהליכי גירושין שונים. לפרטים נוספים: 03-6966060.

03-6966060.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here